Zarządzanie jakością i środowiskiem


Misją firmy Siltec jest:

1. Projektowanie, produkcja i dostarczanie Klientom w kraju i za granicą:

  • nowoczesnych urządzeń i systemów radiokomunikacyjnych i przetwarzania danych;
  • systemów gwarantowanego zasilania, w tym: aparatury rozdzielczej i sterowniczej oraz agregatów prądotwórczych;
  • urządzeń i systemów ochrony kryptograficznej, certyfikowanych w ośrodkach krajowych i NATO;
  • urządzeń teleinformatycznych o obniżonym poziomie emisji oraz urządzeń do ochrony elektromagnetycznej;
  • systemów łączności radiowej, satelitarnej, wideotelekonferencji oraz rozpoznania i walki radioelektronicznej.

2. Specjalistyczne doradztwo dla naszych Klientów w ww. obszarach.

3. Szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby i wymagania naszych klientów, w tym z administracji rządowej, resortu Obrony Narodowej, MSWiA, agend NATO i UE.

4. Ciągły rozwój naszej firmy poprzez inwestycje i modernizacje, szkolenia personelu, doskonalenie metod zarządzania, uzyskiwanie wymaganych certyfikatów oraz poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów.


Polityka jakości firmy ukierunkowana jest na:

1. Spełnianie wszystkich wymagań i oczekiwań naszych Klientów w kraju i za granicą, poprzez dostarczanie im wyrobów o światowym poziomie technologicznym, wysokiej niezawodności, odpowiadających określonym w umowach wymaganiom technicznym, jakościowym i bezpieczeństwa.

2. Spełnianie, we wszystkich obszarach naszej działalności, stosownych wymagań jakościowych, poprzez ciągłe doskonalenie wdrożonego systemu zarządzania jakością, zgodnego z normami:

  • PN-EN ISO 9001:2009
  • NATO AQAP 2110:2009

3. Dostarczanie naszym Klientom wyrobów i usług, przy spełnieniu wymagań Wewnętrznego Systemu Kontroli, wymagań ustawowych oraz innych stosownych przepisów.

4. Zaangażowanie całego personelu w rozwój naszej firmy, utrzymanie wysokiej pozycji w branży oraz realizację celów dotyczących jakości, z korzyścią dla naszych klientów, pracowników oraz innych zainteresowanych stron.

5. Polityka Jakości jest zakomunikowana wszystkim pracownikom, jest przeglądana pod względem jej przydatności i odpowiednia do celu istnienia Firmy.

 

Polityka środowiskowa firmy:

 

Zarząd firmy SILTEC Sp. z o.o. rozumiejąc znaczenie ochrony środowiska naturalnego dla ludzi i gospodarki oraz kierując się poczuciem współodpowiedzialności za stan środowiska, stosuje wszelkie znane i nowoczesne techniki i technologie działania przy realizowanych usługach.

Kierownictwo i wszyscy pracownicy są zobowiązani do zachowania wysokiej jakości prac oraz postępowania zgodnie z obowiązującą ustawą ochrony środowiska, oraz innymi aktami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska.

Wyznaczona strategia jest realizowana poprzez:

  • prowadzenie dokładnych analiz z zakresu ochrony środowiska przed podjęciem prac projektowych i realizacyjnych.
  • stosowanie w opracowanych projektach, oraz podczas realizacji usług nowoczesnych technik i technologii działania.

Do podstawowych elementów naszego systemu zarządzania środowiskiem należy:

  • stałe przestrzeganie aktualnie obowiązujących przepisów  i wymagań prawnych w zakresie ochrony środowiska,.
  • stosowanie nowoczesnych metod zabezpieczania, sygnalizowania i usuwania zagrożeń związanych z zanieczyszczeniem środowiska przy projektowaniu i realizacji usług,
  • ustawiczne podnoszenie poziomu wiedzy i świadomości ekologicznej wszystkich pracowników w celu przygotowania ich do wykonywania obowiązków zgodnie z polityką środowiskową,
  • przeprowadzanie wewnętrznych auditów środowiskowych i okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania środowiskiem,
  • udzielanie wszelkich informacji naszym klientom lub innym zainteresowanym osobom o wpływie naszej działalności na środowisko naturalne.
  • zobowiązujemy się do ciągłego analizowania skutków prowadzonej działalności i doskonalenia naszych działań na rzecz ochrony środowiska.

Polityka środowiskowa jest zakomunikowana oraz dostępna pracownikom firmy i wszystkim zainteresowanym stronom.

Polityka środowiskowa jest zatwierdzana przez Zarząd.